niedziela, 8 stycznia 2012

Pierwszym śladem

Cześć !

Mam na imię Monika i mam naście lat . Piszę opowiadanie ( wesołe ) o życiu pewnej zakręconej dziewczyny . Mam nadzieje że spodoba się wam . Od dziś zaczynam . Posty będę dodawało co 2-3 dni , a przez wolny weekend może dodam kilka postów . 

Tak , a więc :

08.01.2012 r. <--- StArT ; D

Pierwszym śladem . 

Dzień Katy zapowiadał się na nie udany . Spóźniła się do szkoły , na dodatek zapomniała spakować telefonu . Wchodząc do klasy powiedziała cicho : 
- Dzień dobry . - ukłoniła się i poszła na swoje miejsce 
- Dzień dobry , a co było przyczyną tego spóźnienia ?
- Y .., bo ja zaspałam . No i autobus mi uciekł ...
- To budzika się nie nastawi ?! 
- Zepsuł się , naprawdę przepraszam ! 
- Dobrze , ale nie życzę sobie aby następnym razem też się tak stało .

***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz